اُزُن سونا

ازن سونا مدل TMC80

طراحی و ساخت مدل دستگاه ازن سونا (Ozone sauna device) گاردینا توسط تیم مهندسین برجسته ایران ، فرانسه ، سوئیس ، ایتالیا ، کانادا و مسلط به علوم الکترونیک ، مکانیک و سیالات ، توسط شرکت چند ملیتی گاردینا که پشتیبانی خاورمیانه آن اساتید کاملا ایرانی بوده و مکانیزم عملکرد دستگاه اوزون سونا پس از بررسی های بسیار دقیق پژوهشی و تحقیقاتی نسبت به نیازهای منطقه ایی بومی سازی شده و باعث تفاوت بسیار زیادی در مقایسه با دیگر کالاهای وارداتی گردیده و توانسته از پیشرفته ترین تکنینک های تولید بهره مند گردد . به طوریکه با همکاری و پشتیبانی اساتید محقق و پژوهشگر سایت تحقیقات و اطلاعات ازن با مجموعه گاردینا ، منجر به طراحی و تولید دستگاه بی نظیر و توانمند Teransdermal یا همان دستگاه ازن سونا (بخار) به انضمام تمام کاربردهای دستگاه اوزون تراپی نسل پنجم گردید .
با توجه به دیدگاه بومی سازی مدیران مجموعه گاردینا ، ساختار طراحی و تولید دستگاه ازن سونا (TMC80) متناسب با ماهیت بیماری های داخل کشور مورد بررسی دقیق قرار گرفته و توانسته عملکرد فوق العاده ایی در مقایسه با دستگاه های مشابه و طراز اول را دارا باشد .بطوریکه اساتید و کارشناسان مجموعه از آن با نام کلینیک اوزون تراپی یاد می کنند .
همچنین این دستگاه از طریق سیستم عامل اندروید (Android) پشتیبانی می شود و امکان کنترل نرم افزاری فوق العاده و دقیق در خصوص کنترل کاربردهای ازن بخار، اوزون تراپی بالینی، درمان و زیبایی مو را دارا بوده و توانمندی عالی در تمامی کاربردهای نام برده را برای جامعه پزشکی فرآهم می آورد. بطوریکه عملکرد آن یک نسل قوی تر از تولید کنندگان برجسته اروپایی و آمریکایی بوده و می تواند با دقت فوق العاده صدم PPM میزان غلظت را کنترل و تولید نماید.

دانلود کاتالوگ محصول و قیمت دستگاه ازن سونا

گاردینا (تامین محصولات و تجهیزات ازن و اوزون تراپی)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *